فیس‌ لیفت آئودی TT RS
فیس‌ لیفت آئودی TT RS

پس از فیس‌لیفت نسخه‌های معمولی آئودی TT حالا این شرکت فیس‌لیفت نسخهٔ اسپرت TT RS را هم با به‌روزرسانی‌های جزئی در دو نسخهٔ کوپه و رودستر معرفی کرده است. TT RS در بیرون از ویژگی‌هایی چون ورودی‌های هوای بزرگ‌تر طرفین سپر جلو و بال ثابت جدیدی در عقب با بالک‌های جانبی برخوردار شده است. TT RS فیس‌لیفت همچنین هم‌اکنون به‌صورت استاندارد به چراغ‌های جلوی LED مجهز شده درحالی‌که نمونه‌های OLED ماتریکس هم برای آن قابل سفارش خواهد بود
 

 

خریداران می‌توانند برای TT RS مدل 2020 هشت رنگ بیرونی مختلف را انتخاب کنند که ازجملهٔ تعدادی از این رنگ‌ها می‌توان به سبز، نارنجی جدید و آبی اشاره کرد. علاوه بر این، برای این کوپهٔ اسپرت پکیج‌های ظاهری آلومینیومی مات یا مشکی براق هم قابل سفارش است. این پکیج‌ها تغییر رنگ تیغهٔ جلو و بال عقب را به همراه دارند درحالی‌که پکیج دومی شامل لوگوی چهار حلقهٔ آئودی و نشان TT RS به رنگ مشکی و همین‌طور سقف پارچه‌ای مشکی‌رنگ در نسخهٔ رودستر را هم ارائه می‌کند

 

 

برای داخل TT RS مدل 2020 نیز پکیجی جدیدی بنام RS Design ارائه شده که به کل کابین تریم‌های رنگی آبی یا قرمز را اضافه کرده و از این طریق اتاق خودرو را زیباتر می‌کند. علاوه بر این، پکیج داخلی دیگری بنام Extended RS Design هم برای TT RS قابل سفارش است که شامل عناصر طراحی با رنگی متضاد در صندلی‌ها و کنسول مرکزی می‌شود. برای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این ماشین سیستم ناوبری MMI پلاس هم قابل سفارش است که شامل کنترل صوتی و اینترنت وای فای می‌شود. در این کوپهٔ آلمانی سیستم صوتی 850 واتی Bang & Olufsen  پریمیوم نیز تجربهٔ صوتی ویژه‌ای را فراهم می‌کند.

 

 

در پیشرانهٔ TT RS اما هیچ تغییری صورت نگرفته و بنابراین موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر توربوشارژ خودرو همچنان همان 400 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سیستم کواترو به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند و TT RS را ظرف 3.7 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما امکان افزایش آن تا 280 کیلومتر بر ساعت وجود دارد.


آئودی در تاریخ 7 فوریه پذیرش سفارشات خرید TT RS مدل 2020 را در اروپا آغاز می‌کند. قیمت نسخهٔ کوپهٔ این ماشین در آلمان از 67,700 یورو و نسخهٔ رودستر از 70,500 یورو آغاز می‌شود. به‌احتمال‌زیاد TT RS جدید ماه آینده رسماً در نمایشگاه ژنو به نمایش عمومی درخواهد آمد درحالی‌که اولین نمونه‌های آن از بهار آینده تحویل داده خواهند شد


برچسب ها :   آئودی ، Audi TT

نظرات

درباره ما

مجله خودرو دنده 3 در پاییز سال 1397 آغاز به کار گردید این تیم در راستای جلب رضایت بازدیدکنندگان سایت در تلاش بیشتراست